söndag 5 februari 2012

Han våldtar Julia C, hon anmäler, han försöker ta livet av sig, Julia C hoppar ner från höghus.






I´m lost to much work, sorry dont remember where I found picture 1 2 and 3. 4 5 and 6 comes from a movie thing yesterday, and no it aint gonna be what it looks like.
Och dör.
Idag var min lediga dag efter dagar av filmande och saker hit och dit.
Så jag läser en bok, efter halva boken är jag med, mer än jag vill, den är för nära även fast hon som skrivit lider av något annat så är båten buren skalet gallret detsamma.
På Numens vernissage där vi filmat, log jag.
Sen läser jag den här förbannade boken.
Det enda den säger mig är att det kört.
Boken vill inte säga det, den vill bara dela ärligt och öppet.
Djävla bokdjävel.
Inte för att den är dålig men för att aldrig log.
Precis som bilderna jag ofta postar inte ler.

Inga kommentarer: