torsdag 27 januari 2011

Let's go to the Cave Rave.








Pictures via Eskiboy,  Lets crush each other and Tatterdemalion.
Orkar min hjärna men inte mig själv.
När man känner så borde man gå till doktorn alternativt en psykatant.
Istället gör hon darkyoga på sitt köksbord dricker tio koppar kaffe undviker sömntabletter och smsar de som inte vill prata.
Skruvar upp max i hörlurar.
Gör totalt meningslös konst skriver tusen tomma ord komponerar en kass låt, lista är lång.
Egentligen är hon världens lyckligaste.
Det kommer jag på ibland.
Gipskatten hade så djävla rätt när han satt där med bruten fot.
Hej boy förlåt,  jag är ledsen men glömde bort tiden.
Han skakar på huvud.
Lägger mig i säng somnar.
Allt jag tänker då är att han ser rätt lustig ut det gör mig till en riktigt elak typ.
På morgonen har han gett sig ut på sin Tysklands turné.
Mobilen piper inte på två dagar han vägrar att svara när jag till slut ringer.
Varför glömde jag bort tiden den och alla andra gånger.
Han ringer allt blir frid och fröjd tills jag blir elak igen.
Nu skulle jag inte skriva om det här jag skulle skriva fem dikter om stroboskop o Grott Rave.

Inga kommentarer: