onsdag 6 juli 2011

Vi tänkte så hårt att träden runt omkring oss började brinna.





Pictures via Scary Mansion and 11.38.
När de kom för att släcka hade de redan brunnit ner.
Det var så alla i staden plötsligt drabbades av svår lungsot.
När läkarteamet kom hade alla redan hostat sönder sina lungor och dött.
Det var så himlen färgades svagt röd.
Möss som utsätts för rött under ljus under lång tid avlider.
Om vi inte tänkt hade inget hänt och allt hade varit som förut.
Tur att vi inte är möss säger hon och ler.

5 kommentarer:

Enkidu sa...

sicken tur du, jag gillar iof rött ljus. Jag vill skaffa två lampor, en med rött ljus och en med grönt ljus och sen alternate mellan dem...

Panzerfaust sa...

saknade dig på Gagnef.

Fula Edith sa...

Jag är i berlin men min dator krashade så nu e jag på väg hem igen.
Saknade gagnef!

B sa...

Har du en tumblr?

Fula Edith sa...

B, nej men du har en fin!