torsdag 4 november 2010

Vi åker med Taxiflickorna.





Pics via Marian Apparition.
Om du läser det här är det för att jag dog i kriget.
Det gör inget om du hittar någon annan.
Men alltså du kommer drabbas av en elak obotlig sjukdom om du gör det.
I slutet av din trädgård firar vi.
Jag får en medalj för gott stupande i krig.
Du en medalj för seklets bästa Gråterska.
Vi mötte upp med Taxiflickorna mest för att de var snygga.
Och för att de var bäst på att dansa krigsdans.
Med fjädrar i håret hoppar vi runt.
En av Taxiflickorna har en Shamanskallra i sin hand.
Ibland rasslar den till.
Det känns magiskt, skoja.
Vi böjer silverskedar tills solen går ner.
Längtar inte tillbaka till fronten.
Ni får förlåta jag åt en dålig tonfisk sushi igår och nu mår jag verkligen illa.

2 kommentarer:

Någon sa...

Så hur mår Edtih i dag då ?

Fula Edith sa...

Jag fick feber så jag mår feber.