torsdag 30 september 2010

Vem ska gråta för dig nu Hörru.





Pics via Static Fawn, Earl Grey † och skalbugsen fick jag av Gräskatten.
Tittar på film så att ögonen de blöder vad har jag sett i veckan som gick.
Ghost Busters, Boardwalk Empire, Wargames, Takedown, Sneakers, Hackers, Hidden, Assembly, Dragnet, Expendables Johnny Mnemonic för tredje gången fast den suger en aning och tre till som jag inte orkar skriva för nu tog tangenterna slut.
Lyssnar på den ej långsamma versionen av du ser mig aldrig mer- cryforyou. Och orkar inte låtsas som om jag lyssnar på bra musik för det mesta. För det gör jag inte.
Gör ljus till en Butochick och en annan dansgreja.
Svarar random i min telefon för har just nu adhd overload höst jag tror att jag dör av ofokusering. Ska ner till Mjölby och hämta en Rickshaw med Ostrowskan. Vi ska starta en gratis cykelservice nu när vi snart går in i den kallaste vintern på tusen år. Nej ska vi ej.
Borde få till ett rep med bandet för snart ska vi spela på fint ställe. Och jag orkar inte sitta där och känna mig vilsen i trumslag kombinerat med major jag är rädd för människor för att jag inte tycker om mig själv.
Den kombon ger en fett med ont i magen och det känns som om jag hoppar från högsta gånger tio ner i badhusklorevatten fyllt med dallriga pensionärer.
Man landar mjukt men det känns inte värt.
Gillar mina insekter jag fick, de är döda dock.
Vill ner till Mexico på de dödas dag, Sprättens pappa gäspar åt den önskan.
Inget är roligare någon annanstans.
Jag vet han har rätt.
Men flygplansmat är nätt paketerad och jag gillar de döda.
Inte för att de är roligare.
Skickade ner mina böcker till en grej, ångrar det känns som om de landade fel.
Jag gör för många missbedömningar nuförtiden.
Ångrar att jag urvattnar allt.
Tiga är alltid guld.
Men det är så svårt att vara tyst.

2 kommentarer:

arvoid sa...

aldrig fel att resa. själen växer då. det som är mellan är svårare att minnas. och låt böckerna åka sin egen resa, de kanske får nya/en annan sorts kompisar.

Fula Edith sa...

Arvoid med den amerikanska Gulddraken du är klok du.